Δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 50€

Πολιτική επιστροφών

Γενικοί Όροι Επιστροφών (εκτός ελαττωματικών)

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους, με επιστροφή στο babyall.gr. Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν τον πελάτη και θα πρέπει η επιστροφή να πραγματοποιηθεί με την courier ή μεταφορική εταιρία που έγινε και η παραλαβή. Το προϊόν ή τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση την οποία τα παραλάβατε, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, συναρμολογηθεί, φορεθεί, λερωθεί ή βρίσκονται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής τους και να μην έχει αφαιρεθεί το καρτελάκι ασφαλείας. Κάθε προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη, τιμολολόγιο ή/και δελτίο αποστολής που το συνοδεύει, στα οποία φαίνεται ο κωδικός του είδους, η ημερομηνία αγοράς. Σε περίπτωση επιστροφής είναι απαραίτητο μας ενημερώσετε με email για την επιστροφή. Σε περίοδο εκπτώσεων τα εκπτωτικά είδη αλλάζονται μόνο με εκπτωτικά προϊόντα, καθώς επίσης τα προϊόντα που βρίσκονται σε Προσφορά καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου αλλάζονται μόνο με προϊόντα της ίδιας κατηγορίας. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα μπορούν να αλλαχθούν με άλλο είδος, μέγεθος ή χρώμα, ή να σας γίνει επιστροφή χρημάτων. Σας επιστρέφουμε το ποσό της αξίας του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένων και των εκπτωτικών προϊόντων. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν σε εμάς. Βεβαιωθείτε ότι είναι συσκευασμένα σωστά και δεν μπορεί να υποστούν φθορά κατά την μεταφορά τους. Οι αγορές που έχουν γίνει με κάρτες δώρων ή έχουν αποσταλεί ως δώρα μπορούν να ανταλλάσσονται με άλλα προϊόντα, αλλά δεν μπορούν να εξαργυρωθούν για μετρητά. Επιστροφές που θα λάβουμε εκτός των όρων της πολιτικής μας δεν θα γίνονται δεκτές. Η διεύθυνση επιστροφών του BABY ALL είναι: BABY ALL, Τραπεζούντος 44, 50200, Πτολεμαΐδα.

Πως επιστρέφω το προϊόν στο Baby All;

Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε αρχικά συμπληρώστε την Φόρμα Επιστροφής Προϊόντων που θα βρείτε εδώ. Αφού το αίτημα σας γίνει αποδεκτό παρακαλούμε καλέστε την courier/μεταφορική από την οποία παραλάβατε το προϊόν και επιστρέψτε το δέμα στην διεύθυνση Τραπεζούντος 44 ΤΚ 50200, Πτολεμαΐδα, Ελλάδα με χρέωση δική σας.

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η Επιχείρηση παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής η επισκευή ή αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.
  • Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.Αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.
  • Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται μέσω courier/μεταφορικής εταιρίας που έγινε η παραλαβή, ή στο κατάστημα της Baby All . Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την Baby All και η Baby All βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.
  • Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
  • Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την Επιχείρηση άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την Επιχείρηση.
  • Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η Επιχείρηση θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της Επιχείρησης πλέον. Η Επιχείρηση κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα της Επιχείρησης. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της Επιχείρησης προς τον πελάτη.

Πως θα γίνει επιστροφή των χρημάτων μου;

Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας, θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες επιστροφής της αξίας της. Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η επιστροφή εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής τον οποίο είχατε επιλέξει. Έτσι, το ποσό θα σας επιστραφεί είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας, είτε με επιστροφή των χρημάτων μέσω Paypal, είτε με κατάθεση του ποσού εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εφ’ όσον είχατε πληρώσει με αντικαταβολή.

Τί ποσό θα μου επιστραφεί;

Θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων.

Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την Επιχείρηση ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την Επιχείρηση αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την επιχείρηση τρόπος επιστροφής.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον ίδιο καταναλωτή, το Baby All , διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ).

Για κάθε διαφορά που προκύπτει αρμόδια είναι τα δικαστήρια της Κοζάνης.

el